ماژول باشگاه مشتریان نرم افزار حسابداری هوشمند:

راهکار باشگاه مشتریان به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های متنوع، علاوه بر جذب و حفظ مشتریان وفادار، میزان و تعداد فروش را افزایش داد. در همین راستا در نرم افزار هوشمند، قابلیت استفاده از ماژول باشگاه مشتریان را در نظر گرفته شده است.

با فعال‌سازی ماژول باشگاه مشتریان، امکان در نظر گرفتن امتیاز و پیاده سازی طرح‌های مختلف بر اساس تعداد و مبلغ فاکتور  برای مشتریان عضو باشگاه وجود دارد. بر اساس این امتیازها می‌توان گزینه‌هایی همچون درصد تخفیف در خرید، کالای رایگان و … برای مشتریان در نظر گرفت. به عنوان مثال شما می‌توانید طرح خرید کالا به تعداد مشخص برای بهرمندی از امتیاز ویژه تعریف کنید. به این صورت که با خرید تعدا مشخصی از یک کالا، صاحب x امتیاز شوید. و یا با خرید تعداد مشخصی از یک کالا، یک کالای رایگان دریافت کنید.

لیست امکانات باشگاه مشتریان نرم افزار حسابداری هوشمند
امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

صرفه جویی در هزینه ها با

مدیریت هوشمند مشتریان و فروش

ارائه انواع پیشنهادات به مشتری

افزایش فروش با

ارائه انواع پیشنهادات به مشتری

وفادار سازی مشتریان با باشگاه مشتریان

کاهش هزینه جذب مشتری جدید

با جذب مشتریان وفادار

نقش باشگاه مشتریان در مارکتینگ

مارکتینگ رایگان

باشگاه مشتریان راهکاری برای افزایش مشتریان راضی

افزایش مشتریان راضی

اطلاع رسانی خودکار

وفادار سازی مشتریان

با ارائه خدمات ویژه از جمله بن تخفیف، کارت هدیه و… به مشتریان و ایجاد حس ارزشمندی، آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. مشتریان وفادار با معرفی شما به سایرین هزینه‌های جذب مشتری جدید و بازاریابی را کاهش خواهند داد. با دریافت اطلاعات از مشتریان خود، علاوه بر شناخت بیشتر، به طور مستقیم و از راه‌های مختلف مانند ارسال پیامک با آنها به طور مستقیم در ارائه پیشنهادات ویژه در ارتباط باشید.

افزایش فروش

با ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف‌های گروهی، باندلینگ محصولات، متوسط سبد خرید مشتریان خود را افزایش دهید. مطمئنا مشتری‌ها از پیشنهادات ویژه هرگز چشم پوشی نخواهند کرد. ارائه تخفیفات برای گروه خاصی از محصولات یا مشتریان در بازه زمانی مشخص، می‌تواند ار افزایش فروش تاثیر چشم گیری داشته باشد.

تهیه گزارشات آماری

با تهیه گزارشات دقیق و مصور در باشگاه مشتریان، براحتی می‌توان میزان کارایی هر یک از طرح‌های مورد استفاده در باشگاه مشتریان را ارزیابی کرد. به این ترتیب می‌توان طرح‌هایی با بازدهی کم را نادیده گرفته و طرح‌هایی با بازدهی بالا که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته را مجددا اجرا کرد. به این ترتیب علاوه بر افزایش فروش، هزینه‌های ناشی از اجرای طرح‌های بدون بازدهی را کاهش می‌دهیم.

مزایای استفاده از باشگاه مشتریان