نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند

نرم افزار حسابداری شرکتی، از کاربردی ترین نسخه های نرم افزار حسابداری هوشمند می باشد که اختصاصی شرکت های تجاری و خدماتیطراحی شده است. این نسخه علاوه بر دارا بودن کلیه قابلیت های نرم افزار حسابداری بازرگانی، دارای گزینه های مربوط به مدیریت امور شرکتی نیز می باشد. در این نسخه از نرم افزار حسابداری هوشمند امکان مدیریت و ثبت کلیه امور مربوط به سهامداران، محاسبه حقوق و دستمزد با در نظر گرفتن عوامل موثر در حقوق، معرفی گروه تفصیلی و ارتباط معین با تفصیلی‌های شناور، امکان ارتباط با مشتریان و … در نظر گرفته شده است.

معرفی نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند (نانوتکنیک)

در نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند، امکان تهیه انواع گزارشات استاندارد، مدیریت فاکتورها و حواله های ثبت شده به همراه سایر گزینه های مورد نیاز برای مدیریت شرکت های خدماتی و بازرگانی در نظر گرفته شده است. در واقع می توان گفت این نسخه نمونه سفارشی سازی شده نرم افزار حسابداری بازرگانی برای شرکت ها با نیاز های خاص می باشد.

این نرم افزار امکان تهیه دفاتر مالی منظم و دقیق و مدیریت دقیق بر امور مالی و حسابداری شرکت را فراهم می آورد. از دیگر قابلیت های کاربردی این نسخه از نرم افزار حسابداری هوشمند، دستیار یاد آوری و مدیریت تعهدات آتی می باشد.

مشخصات نرم افزار حسابداری شرکتی نانوتکنیک

امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند

  • تفصیل شناور
  • گروه بندی اشخاص جهت اعمال قیمت
  • نحوه ارسال حواله های صادر شده 
  • عملیات انبار گردانی
  • رأس گیری کالاها (جهت فروش مدتی به همکار)
  • عملیات اقساط و چاپ دفترچه قسط
  • تعریف قفسه برای قفسه بندی کالا ها در انبار
  • مقایسه مانده حساب ها
  • گزارشات تفصیل های یگانه
  • گزارش مقایسه مانده یک حساب در دوره زمانی
  • گزارش مقایسه ماهیانه خرید و فروش
  • گزارش کالاهای ورود در یک قفسه
  • گزارش کاردکس کالا در تمام انبارها
  • تعهدات آتی
  • دستیار یاد آوری
  • طراحی گزارشات جدید
  • ارتباط با مشتری (ارسال پیامک های تبلیغاتی)
  • عملیات پرسنل با امکان تعریف مأمور پیک و بازاریاب و قابلیت انتخاب آنها در فاکتور های عمده و خرده فروشی
  • گزارش صورتحساب پرسنل و صورتحساب پرسنل بدهکار و بستانکار
  • امورمربوط به دارایی های ثابت (خرید و ثبت دارایی،محاسبه استهلاک و …)
  • امور مربوط به سهامداران
  • عملیات دریافت وام
  • مراکز هزینه ( قابل استفاده به منظور هزینه های کنترل بخش های مختلف یک شرکت)
  • گزاراشات مربوط به مراکز هزینه
  • گزارش مانده حساب ها
  • منطقه بندی مشتریان

چرا نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند؟

محیط کابری ساده و کاربر پسند، نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه شرکتی یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که، امکان استفاده از آن را با حداقل دانش حسابداری را می دهد. این نسخه از نرم افزار قابل استفاده برای شرکت های کوچک و همچنین شرکت هایی با حجم بالای معاملات می  باشد. به این منظور امکان تهیه گزارش خرید و فروش از جمله گزارشات فصلی و ارزش افزوده و همچنین محاسبه دقیق گزارشات و تهیه دفاتر کل روزانه در نظر گرفته شده است.

در نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند، به شما امکان تعریف سطح دسترسی برای ثبت اسناد حسابداری داده شده است، به این ترتیب شما با تعریف سطوح مختلف امکان ثبت موقت یا دائم اسناد را برای کاربران نرم افزار فراهم می کنید. همانطور که می دانید دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار از مهمترین فاکتور های موفقیت در هر کسب و کاری می باشد، ما در این نسخه علاوه بر امکان مدیریت انبار و موجوودی کالا، امکان انبار گردانی آسان را برای شما فراهم آورده ایم. شما با اختیار داشتن این نسخه از نرم افزار و با تهیه سایت ساز هوشمند می توانید برای شرکت خود در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به دانش فنی و از همه مهمتر با کمترین میزان هزینه یک وب سایت طراحی کنید.