اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی نانوتکنیک

اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری هوشمند، امکان راه اندازی اندازی فروشگاه آنلاین را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برای شما فراهم می آورد. این اپلیکیشن فروش آنلاین قابل نصب بر روی کلیه گوشی های اندروید می باشد و امکان خرید در هر زمان و مکان را برای مشتریان شما فراهم می سازد. 

معرفی اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک

اپلیکیشن فروشگاه ساز نانوتنکنیک، محصولی قدرتمند و کابردی از شرکت نانوتکنیک می باشد که به شما این امکان را می دهد در کوتاهترین زمان ممکن فروشگاه آنلاین اختصاصی خود را راه اندازی کنید.  از مهمترین مزایای این اپلیکیشن فروش آنلاین ارتباط یکپارچه با نرم افزار حسابداری  بوده که موجب می شود، اطلاعات فروشگاه شما همواره آپدیت باشد.

با استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین، بدون نیاز به دانش فنی خاصی و با هزینه ای بسیار کم می توانید فروشگاه آنلاین اختصاصی خود را راه اندازی کنید. بدیهی است که به دلیل ارتباط یکپارچه اپلیکیشن با نرم افزار حسابداری نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی در اپلیکیشن نمی باشد و کلیه اطلاعات از نرم افزار حسابداری فراخوانی می شود.

اپلیکیشن فروش آنلاین چیست

امکانات اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک

  • امکان نصب اپلیکیشن بر روی کلیه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید
  • امکان اتصال اپلیکیشن به درگاه اینترنتی برای پرداخت صورتحساب
  • امکان استفاده از فیلتر برای راحتی مشتری ها در انتخاب کالا
  • ثبت و صدور خودکار فاکتور خرید در نرم افزار حسابداری
  • ثبت وجه دریافت شده فاکتور به صورت یکپارچه
  • اعلام در لحظه کالای خریداری شده در نرم افزار حسابداری و کسر از موجودی کالا در انبار
  • صدور همزمان فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری و تلفن مشتری
  • امکان در نظر گرفتن دو قیمت برای کالا (برای شرایط فروش استثنائی)
  • حذف کالایی با موجودی صفر در انبار از اپلیکیشن فروش آنلاین
  • امکان مشاهده جزئیات و شرح کالا در اپلیکیشن

ویدئو معرفی اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک

چرا اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک

مشتریان شما با نصب این اپلیکیشن فروش آنلاین بر روی گوشی همراه خود، براحتی می توانند در هر زمان و هر مکان به فروشگاه شما دسترسی داشته و خرید خود را انجام داده، لازم بذکر می باشد که نهایی کردن خرید در این اپلیکیشن منوط به پرداخت مبلغ فاکتور توسط کارت های بانکی از طریق همین اپلیکیشن می باشد.

با توجه به اتصال اپلیکیشن با نرم افزار حسابداری، هرگونه خرید با استفاده از اپلیکیشن اتفاق بیافتد به صورت خودکار در نرم افزار حسابداری ثبت می شود و به این ترتیب نیاز به ثبت دستی فاکتور فروش و سند حسابداری در نرم افزار نمی باشد و احتمال هر گونه خطایی به صفر می رسد. با اپلیکیشن فروش آنلاین نانوتکنیک می توانید هزاران کاربر موبایلی را جذب نمائید. این اپلیکیشن می تواند براحتی به انواع نسخه های نرم افزار حسابداری هوشمند از جمله نرم افزار حسابداری بازرگانی متصل شود و کلیه امکانات مورد نیاز برای فروش آنلاین را در اختیار شما قرار دهد.

تجربه نشان داده است که استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین می تواند فروش را تا بیش از 3 برابر افزایش دهد، در واقع شما با استفاده از این اپلیکیشن یک کانال فروش بسیار راحت در اختیار مخاطبان خود قرار داده اید که  حتی بدون نیاز به روشن کردن رایانه خود و با استفاده از گوشی همراه خود در هر زمان و مکانی که می باشند براحتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. این اپلیکیشن برای فروشگاه های مختلف از جمله پوشاک علی الخصوص فروشگاه های هایپر که از نرم افزار حسابداری هایپرمارکت هوشمند استفاده می کنند می تواند بهترین گزینه باشد. واقع این اپلیکیشن فروش یکی از راحترین و جذاب ترین شیوه های خرید را در اختیار کاربران شما قرار می دهد. این محصول در کنار سایت ساز هوشمند می تواند کانال های خرید بسیار پر بازدهی را در اختیار شما قرار دهد.