نرم افزار حسابداری پخش و فروش مویرگی هوشمند

سیستم پخش و فروش مویرگی هوشمند راهکاری جامع برای پاسخ‌گویی به نیاز شرکت‌های فعال در حوزه فروش و پخش مویرگی است. این نرم افزار کلیه عملیات صورت گرفته در این شرکت‌ها از مرحله خرید، انبار‌داری تا سفارش‌گیری، توزیع، تسویه حاسب، محاسبه پورسانت بازاریاب، حقوق و دستمزد، گزارشات مالی و مالیاتی و… را پشتیبانی می‌کند.

این نسخه از نرم افزار حسابداری هوشمند، ابزاری قدرتمند در پاسخگویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی است. بسته پخش و سفارش گیری هوشمند با فراهم آوردن امکان تعریف نواحی پخش، بازاریاب ها، انواع پورسانت برای هر بازار یاب ( پورسانت ثابت و پلکانی )، عوامل پخش و … امکان مدیریت فرایند پخش را به صورتی کاملا انعطاف پذیر فراهم می‌کند. این نسخه از نرم افزار دارای کلیه امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی می باشد.

مهمترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی هوشمند

امکانات نرم افزار پخش و فروش مویرگی  هوشمند

  • ثبت سفارش بر اساس کنترل‌های تعریف شده توسط ویزیتور 
  • تعریف تخفیفات خطی، پلکانی، مبلغی، درصدی، اشانتیون
  • تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش
  • تهیه گزارش به صورت طبقه‌بندی شده از تمامی اطلاعات ثبت شده 
  • مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور
  • امکان مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها
  • مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها
  • ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت
  • تعریف مدل‌های مختلف پورسانت

مهمترین مزایای نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیر هوشمند

 

  • امکان دریافت دمو نرم‌افزار به منظور بررسی و نیاز سنجی مجموعه شما
  •  داری طراحی اختصاصی بر اساس نیازهای صنعت پخش در کشور
  • دارای نرم افزار سفارش گیری موبایل (اپلیکیشن دستیار ویزیتور)
  • مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
  • قیمت مناسب و بدون نیاز به زیر ساخت پیچیده
  • صرفه جوی در زمان، نیرو و هزینه‌های سازمان
  • امکان تحلیل بازار پخش به بهترین شیوه
  • قابل استفاده برای پخش سرد و گرم
بهترین نرم افزار پخش مویرگی

روش‌های ثبت سفارش ها در نرم‌افزار پخش هوشمند

  • ثبت سفارش با استفاده از نرم افزار سفارش گیری موبایل (نانو ویزیتور)
  • ثبت سفارش به صورت تلفنی
  • ثبت سفارش با ماژول بازرگانی
  • ثبت تلفنی

در سیستم پخش هوشمند، امکان تعریف تخفیفات هدفمند، برای گروهی از مشتریان موجود استدر نظر گرفته شده است. امکان تعریف انواع تخفیفات سطری، حجمی و پلکانی روی تعداد کالا پشتیبانی به منظور افزایش فروش و سهم بیشتر بازار است.

محاسبه پورسانت در نرم افزار حسابداری پخش مویرگی

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار پخش مویرگی، امکان محاسبه پورسانت برای بازاریابان است. انجام این عملیات به صورت لحظه ای و در حین صدور فاکتور و ثبت سفارش (به صورت آنی) محاسبه می شود. هرچند امکان محاسبه (آتی) پورسانت در پایان دوره و برمبنای هدف ماهیانه بازاریاب وجود دارد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین نرم افزار پخش مویرگی، قابلیت تعریف مدل های مختلف پورسانت برای بازاریابان را دارا است. بر اساس درخواست بازاریاب یا استراتژی های شرکت، می توانید نحوه محاسبه پورسانت را به صورت آنی، یعنی در لحظه صدور فاکتور یا آتی در پایان دوره و برمبنای هدف ماهیانه بازاریاب ثبت و محاسبه کنید.

هر چند امکان انتخاب معیار محاسبه پورسانت، بر اساس تعداد کالا، تعداد فاکتور، مبلغ کالا و مبلغ فاکتور نیز وجود دارد. محاسبه پورسانت از 2 روش یکنواخت و پلکانی با شکل پرداخت درصد و مبلغ میسر می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده شما می توانید 16 شرط برای محاسبه پورسانت اعمال نمائید.

تخفیفات تخصصی نرم افزار حسابداری پخش مویرگی  هوشمند


در سیستم پخش هوشمند امکان تعریف تخفیفات هدفمند برای گروهی از مشتریان موجود است.سیستم پخش هوشمند از حرفه ای ترین مکانیزم های تخصصی شامل تخفیفات سطری ، حجمی و پلکانی روی تعدادکالا پشتیبانی می کند و با اعمال این تخفیفات می توان برروی گسترش فروش بیشتر تمرکزکرد.

اعمال تخفیفات در نرم افزار پخش مویرگی هوشمند

یکی از مهم مهمترین ویژگی های نرم افزار پخش مویرگی هوشمند، امکان اعمال تخفیفات هدفمند برای مشتریان به مناسب های گوناگون می باشد. مکانیزم مورد استفاده برای اعمال تخفیفات در نرم افزار پخش مویرگی هوشمند می تواند به شیوه های مختلفی از جمله موارد زیر باشد.

  1. تخفیفات سطری
  2. تخفیفات حجمی
  3. تخفیفات پلکانی

هدف اصلی از اعمال این مکانیزم هوشمند اعمال تخفیف، ایجاد انگیزه بیشتر برای مشتریان و نفوذ بیشتر بر روی بازار فروش می باشد.

در نرم افزار بازاریابی مویرگی و دستیار ویزیتور هوشمند، امکان اعمال تخفیفات با افزایش میزان خرید و حتی در محدوده زمانی مشخصی وجود دارد. حتی بر اساس استراتژی فروش مجموعه می توان این تخفیف را بر روی کاهاهای خاصی و در محدوه زمانی مشخصی اعمال نموده تا انکیزه مشتریان در خرید کالای مورد نظر را افزایش داد.

در مواردی شما می توانید این اعمال تخفیفات را محدود به منطقه خاصی داشته باشید و مشتریان مشخصی را شامل تخفیفات خود کنید و به این ترتیب می توانید سهم بیشتری از بازار فروش را در دست بگیرید.

روش های تسویه فاکتور در نرم افزار حسابداری پخش مویرگی هوشمند

از دیگر ویژگی های نرم افزار پخش مویرگی، امکان تعریف روش های تسویه متفاوت بر اساس نیاز و استراتژی فروش مجموعه می باشد، این روش های تسویه می تواند به صورت درصد و مبلغ برای گروهی از مشتریان موجود است.

شما حتی در این نرم افزار امکان در نظر گرفتن تخفیفاتی بر اساس شرایط تسویه برای مشتریان خود در نظر بگیرید که می تواند تاثیر مثبتی بر روی فرایند فروش شما داشته باشد.

درسیستم پخش هوشمند امکان تعریف روش های تسویه بصورت درصد و مبلغ برای گروهی از مشتریان موجود است. با توجه به نوع پرداخت نقد،مدتی وپوزبانک می توانیددرصد یا مبلغی تخفیف برای مشتری درنظر بگیرید.

انواع روش های تسویه فاکتور در نرم افزار پخش مویرگی هوشمند
  • وجه نقد
  • وجه مدتی
  • پوزبانک
تخفیفهای پلکانی در فاکتور
  • تخفیف مبلغ کل فاکتور
  • تخفیف تعداد اقلام فاکتور
  • تخفیف ردیف فاکتور

گزارشات در نرم افزار پخش و توزیع مویرگی هوشمند

بهینه سازی گزارشات نرم افزار پخش و توزیع مویرگی هوشمند نه تنها در راستای نیاز کاربران بوده بلکه به طور مستقیم در بهبود کیفیت عملکرد نرم افزار نیز موثر است. مهمترین گزارشات در شرکت‌های پخش، گزارشات مربوط به بازاریاب‌‌ها بوده و در همین راستا در نسخه پخش مویرگی هوشمند به منظور مدیریت و کنترل کارایی بازاریاب‌ها کاملترین گزارشات در نظر گرفته شده است.

لیست گزارشات بازاریاب در نرم‌افزار پخش مویرگی:

  • لیست فروش یک بازاریاب
  • لیست برگشت از فروش یک بازاریاب
  • لیست کالاهای فروش رفته توسط یک بازاریاب
  • لیست کالاهای برگشت شده توسط یک بازاریاب
  • عملکرد فروش یک بازاریاب در محدوده تاریخی
  • مقایسه فروش مناطق انتخابی
  • سود فاکتورهای فروش براساس مناطق
  • گزارش فروش و برگشتی براساس یک منطقه
  • صورتحساب  یک بازاریاب
  • گزارش وضعیت پورسانت بازاریاب
  • امتیازات تعریف شده برای یک بازاریاب
  •  نمایش مناطق تحت ویزیت یک بازاریاب

از دیگر گزارشات کاربردی نسخه پخش، می‌توان به امکان نمایش وظایف عامل فروش ( در این مورد منظور ویزیتور است)اشاره کرد که براحتی برای ویزیتور قابل مشاهده و دسترسی است.

سفارش گیر موبایل هوشمند

 از دیگر شاخصه‌های بارز نرم افزار پخش مویرگی هوشمند، دارا بودن سفارش گیر آنلاین بازاریاب اختصاصی است. با اپلیکیشن بازاریابی مویرگی موبایلی نانو ویزیتور امکان مدیریت بهتر عملکردبازاریاب‌ها را فراهم می‌شود. ایناپلیکیشن قابلیت نصب بر روی تبلت و موبایل را داشته و با اتصال به سرور نرم افزار حسابداری دسترسی راحتر اطلاعات را برای بازاریابان و مدیران فروش فراهم می‌کند.

 با اتصال نرم افزار ویزیتوری به سرور مرکزی، بازاریاب براحتی می تواند بر اساس موجودی انبار اقدام به ثبت سفارش نماید. در صورتی که مشتری سفارشی نداشته، امکان عدم ثبت سفارش به همراه علت عدم درخواست مشتری در نرم افزار سفارش گیری موبایل به منظور پیگیری و رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

منظور از پخش مویرگی چیست؟

یکی از شیوه‌های توزیع و فروش محصولات که توسط شرکت‌های پخش به منظور اثربخشی هر چه بهتر در این مورد استفاده قرار می‌گیرد. پخش مویرگی فرایندی است که محصولات و کالاها برای رسیدن به دست مشتری طی می‌کنند. از مهم‌ترین شیوه‌های اتخاذ شده جهت توزیع حداکثری محصولات به کلیه مناطق مورد نظر بوده، که بر اساس نوع محصول توزیعی، به دو شیوه پخش گرم و پخش سرد امکان‌پذیر است. همچنین پخش مویرگی، به مشتری این امکان را می‌دهد که کالا و محصولات مورد نظر خود را به راحتی و بدون واسطه خریداری کند.

چرا نرم افزار پخش مویرگی هوشمند دارای اپلیکیشن اندرویدی است؟

نرم افزارهای مدرن در حوزه پخش مویرگی باید قابلیت دسترسی در همه زمان و مکانی را داشته باشند تا مدیران شرکت های پخش فارغ از حضور در دفتر مرکزی شرکت از هر کجای دنیا بتوانند حتی با موبایل و تبلت هوشمند خود به راحتی به اطلاعات و گزارشات شرکت خود دسترسی داشته و فرآیند های سیستمی را تائید کنند. اپلیکیشن اندروید نرم افزار پخش مویرگی هوشمند به عنوان اولین نرم افزار تحت وب پخش مویرگی در ایران ، در کنار امنیت بالای آن این امکان مهم و حیاتی را برای مدیران پخش میسر می نماید.

چرا قیمت پایه نرم افزار پخش مویرگی هوشمند نسبت به دیگر محصولات مناسب تر است؟

نرم افزار پخش مویرگی هوشمند با ماژولار بودن توانسته است طیف قیمتی متنوعی را برای انتخاب توسط مدیران پخش ارائه نماید و همچنین این شرکت با مدیریت هزینه ها توانسته است قیمتی رقابتی را برای محصولات خود تعیین نماید که در کنار خدمات پشتیبانی مطلوب، نرم افزار پخش مویرگی هوشمند سهم بازار مناسبی را در کشور بدست آورده است.

مهمترین چالش‌هایی که شرکت‌های پخش مویرگی با آن روبه‌رو هستند چیست؟

  • نرخ گذاری دستوری کالاها و حاشیه سود اندک
  • حجم بالای عملیات و نبود فرایندهای کنترلی کافی در بخش مالی
  • پراکندگی مشتریان و هزینه های سنگین در عملیات توزیع انبارداری سنتی
  • کمبود تامین نیروی انسانی متخصص
  •  عدم استفاده از رویکردهای مدرن و عدم تعمیق مکانیزه شدن فرآیندها

اختصاص انبار به هر ویزیتور:

در نرم افزار هوشمند نسخه پخش، امکان اختصاص یک یا چندین انبار به یک ویزتیور یا بالعکس اختصاص یک انبار به چندین ویزیتور در نظر گرفته شده است. در این حالت هرگونه ثبت درخواست کالا از انبار تخصیص یافته صورت گرفته و حتی برگشت از کالا نیز در همان انبار انجام خواهد شد.

توجه کنید که تا زمانی که درخواست کالا به صورت فاکتور فروش ثبت نشود، از موجودی انبار کسر نشده و تنها به صورت ثبت درخواست در نرم افزار یا اپلیکیشن سفارش‌گیر آنلاین نمایش داده می‌شود. با توجه به ارتباط مستقیم اپلیکیشن نانو‌‌ویزیتور  به سرور مرکزی نرم افزار پخش هوشمند، امکان مشاهده مانده موجودی کالا و تعداد درخواست‌های ثبت شده توسط بازاریابان وجود دارد. در این حالت حتی اگر درخواست به صورت فاکتور فروش هم ثبت نخورده اما مانده کالا بعد از ثبت درخواست نمایش داده شده تا کالای ناموجود توسط ویزیتور ثبت درخواست نشود. بنابراین می‌توان گفت پخش مویرگی هوشمند قابلیت استفاده به دو صورت گرم و سرد را دارد.

12 دیدگاه برای “نرم افزار فروش و پخش مویرگی هوشمند

  1. شایان اکبری گفته:

    مجموعه ما سه تا ویزیتور داره و در زمینه توزیع نان خانگی فعالیت میکنه. پخش مویرگی هوشمند مناسب کسب و ئکار ما هست؟

  2. مهدی زارع گفته:

    در حال حاضر نرم افزار داریم ولی مناسب پخش نیست. میخواستم دمو نرم افزار شما را داشته باشم. باید چکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *