نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند

نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند،  به عنوان استراتژی قدرتمند، در جهت ایجاد انسجام و یکپارچیگی در سیستم های مالی و حسابداری سازمان ها و شرکت هایی با چند شعبه طراحی و تولید شده است. حسابداری فروشگاه های زنجیره ای یا شعب با طراحی هوشمندانه توانسته است. کلیه چالش های پیش روی مدیران در این مشاغل را پیش بینی نموده و روش حسابداری متمرکز را جایگزین حسابداری غیر متمرکز و وابسته به شعبه مرکز کنند.

معرفی نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند(نانوتکنیک)

نرم افزار حسابداری شعب هوشمند، راهکاری جامع برای مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات مالی و حسابداری سطوح مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرکزی و شعب است. در سیستم‌های فروشگاهی و شرکتی با چندین شعبه، نیاز به سناریوی دقیق و قدرتمند برای پوشش عملیات در سطوح مختلف امری حیاتی است. نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند (فروشگاه زنجیره‌ای) با فراهم آوردن بستری مناسب برای فعالیت شعب بدون وابستگی به شعبه مرکزی، چالش های پیش روی مدیران را حل نموده است.

برقراری ارتباط یکپارچه بین فرایندها را در سطوح مختلف (شعبه و مرکز)، مدیریت عملیات فروش، حسابداری، خزانه داری، مدیریت منابع انسانی و باشگاه مشتریان تنها بخشی از قابلیت‌های نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه فروشگاه‌های چند شعبه است. این نرم افزار قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان، صندوق فروشگاهی، انواع بارکد خوان و ترازوهای فروشگاهی را دارد.  

در این نسخه از نرم افزار حسابداری هوشمند امکان دسترسی آسان و سریع به گزارش های مالی و عملکرد شعب را فراهم آورده تا بحث مدیریت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مشاغلی با چندین شعبه تسهیل یابد. حسابداری شعب هوشمند، امکان مدیریت یکپارچه  بر روی هر گونه نقل و انتقال کالا بین مرکز، نظارت بر میزان فروش کالاها، عملیات دریافت و پرداخت( دریافتی نقدی و بانکی) و…به صورت تفکیکی برای هر شعبه را فراهم می آورد.

نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند

امکانات نرم افزار حسابداری شعب(نرم افزار فروشگاه های زنجیره ای ) هوشمند

  • یکپارچه سازی در تعریف کالاها بین شعبه مرکزی و تمام شعب
  •  یکپارچه سازی در تعریف مشتریان بین شعبه مرکزی و تمام شعب
  •  امکان فعالیت یکپارچه شعب در زمان قطعی اینترنت در شعب یک فروشگاه مرکزی
  •  امکان مدیریت یکپارچه بر روی ثبت سفارش کالا از شعب به شعبه مرکزی
  •  امکان مدیریت یکپارچه بر روی فرآیند برگشت کالا از شعب به شعبه مرکزی و بالعکس
  •  امکان نظارت بر روی بررسی موجودی کالاها به تفکیک هر شعبه
  •  امکان نظارت بر فروش هر شعبه به تفکیک هر فاکتور با امکان تعیین بازه زمانی
  •  امکان نظارت میزان دریافتی هر شعبه به تفکیک دریافتی نقدی و دریافتی از طریق پوز بانکی
  •  امکان ثبت هزینه ها و درآمدهای هر شعبه و نظارت بر آن
  •  دریافت گزارشات کامل از دفاتر، هزینه ها، درآمد شعب
  •  دریافت گزارشات کامل از مانده صندوق و بانک شعب
  •  امکان ارسال اطلاعات از سیستم‌های مستقل شرکت‌های زیر مجموعه و شعب
  •  امکان تطبیق حساب‌های رابط به منظور مغایرت گیری بین حساب‌های سازمان مرکزی و واحدهای تابعه
  •  امکان دریافت صورتحساب عملکرد هرشعبه دردوره های مالی خاص
  •  امکان ثبت تبادلات بین تمامی شعبه ها

چرا نرم افزار حسابداری شعب و مرکز هوشمند؟

نرم افزار حسابداری هوشمند، با امکان یکپارچه سازی در تعریف کالاها بین شعبه مرکزی و تمام شعب زیر مجموعه، بستری امن برای مدیریت اطلاعات مالی و حسابداری در سازمان هایی با چندین شعبه یا فروشگاه های زنجیره ای فراهم می آورد. این نرم افزار فروشگاه زنجیره ای کلیه چالش های پیش روی مدیران در نظر گرفته و با در نظر گرفتن  امکان ارسال اطلاعات از سیستم‌های مستقل شرکت‌های زیر مجموعه و شعب براحتی مدیران مالی ارشد امکان یکپارچه سازی اطلاعات را خواهند داشت.

بدیهی می باشد که نرم افزار حسابداری بازرگانی نمی تواند پاسخگوی نیاز این کسب و کار ها باشد و نیاز به استفاده از نسخه شعب می باشد. با استفاده از حسابداری شعب و مرکز، علاوه بر نظارت و بررسی موجودی کالا به تفکیک شعبه، امکان تعیین بازه زمانی برای نظارت بر میزان فروش هر شعبه به تفکیک فاکتور می باشد. از موارد مدیریت مالی که در این مدل از کسب و کارها بسیار حائز اهمیت می باشد، نظارت بر میزان دریافتی هر شعبه ( به تفکیک دریافتی نقدی و دریافتی از طریق پوز بانکی) می باشد که در این نرم افزار به خوبی پوشش داده شده است.

از دیگر نقاط قوت این نرم افزار می توان به امکان گزارش گیری کامل از دفاتر، هزینه ها، درآمد شعب و همچنین گزارش مانده صندوق و بانک شعب می باشد. با توجه به نیاز به تهیه گزارش مغایرت بین حساب‌های سازمان مرکزی و واحدهای تابعه امکان تطبیق حساب‌های رابط نیز در این نرم افزار در نظر گرفته شده است. خاطر نشان می کنیم در فروشگاه های زنجیره ای نیاز به استفاده از این نسخه از نرم افزار حسابداری می باشد و نمی توان از نرم افزار حسابداری هایپرمارکت استفاده کرد، زیرا امکان یکپارچه سازی اطلاعات وجود ندارد.

مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه شعب (نرم افزار فروشگاه زنجیره ای)

بهبود عملکرد مدیران در تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات جامع و به روز و افزایش کنترل

سرعت و سهولت در دسترسی اطلاعات زیر مجموعه ها

کاهش زمان و هزینه های تهیه گزارش های تجمیعی

افزایش اطمینان به اطلاعات در درسترس

عدم امکان عملکرد خودمختار شعب

مصوبه تغییر قیمت کالاها

منظور از مصوبه تغییر قیمت کالا در حسابداری شعب (نرم افزار حسابداری چند شرکتی) چیست؟

در طراحی نرم افزار حسابداری شعب هوشمند، به منظور کنترل و نظارت مستقیم بر عملکرد شعب، امکان محدود کردن عملکرد شعب در نظر گرفته شده است. در این خصوص می توان به محدود کردن شعب در اعمال تخفیفات اشاره کرد و به این ترتیب تمامی سیاست های تخفیف و اعمال قیمت تحت نظارت کامل مرکز می باشد.

اما با توجه به نرخ بالای نوسانات قیمت در بازار که به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه می باشد مشکل هماهنگ سازی قیمت ها پیش می آید به به این منظور نیز در نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه شعب تمهیداتی در نظر گرفته شده است. راه حل این مشکل استفاده از گزینه “مصوبه تغییر قیمت کالا ” می باشد.

با استفاده از مصوبه تغییر قیمت کالا، به محض اولین ارتباط شعبه با مرکز کلیه تغییرات قیمت اعمال می شود. اما ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که در نرم افزار هوشمند، امکان ثبت مصوبه تغییر قیمت برای یک یا چند شعبه خاص نیز وجود دارد و به این ترتیب سایر شعب از همان قیمت قبلی تبعیت می کنند.

نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری فروشگاه زنجیره‌ای با امکاناتی نظیر انبار، فروش، حسابداری، باشگاه مشتریان، ارتباط با سایت فروش اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاه ساز به منظور پوشش عملیات مالی و حسابداری در سطوح مختلف فروشگاه ها مرکزی و شعب طراحی و قابلیت پیاده سازی شده است. این نرم افزار قابل استفاده برای هایپرمارکت‌های چند شعبهف فروشگاه‌های لباس زنجیره ای و … بوده و کلیه امکانات مورد نیاز برای انجام امور مالی از جمله میزان سود، میزان فروش و غیره را حساب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مصوبه تغییر قیمت در نرم افزار حسابداری شعب
مصوبه تغییر قیمت در نرم افزار حسابداری شعب

18 دیدگاه برای “نرم افزار حسابداری شعب (فروشگاه زنجیره‌ای چند شعبه)

  1. مهدیان گفته:

    ما یک فروشگاه داریم که سه تا شعبه در نقاط مختلف شهر داره. ایا نرم افزار شعبه شما مناسب فروشگاه زنجیره ای هم هست؟

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      به طور کلی در فروشگاه های چند شعبه امکان استفاده از چندین اپلیکیشن جداگانه نیست و از یک اپلیکیشن استفاده می شود.

  2. داود پورکریمی گفته:

    سلام، امکان اتصال برنامه به سایت وردپرسی هست؟ سایت از برنامه موجودی بگیره و در صورتی که توی هرکدوم فروش رفت از موجودی کم کنه؟؟
    و همزمان هم که به چند شعبه وصل باشه

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر ما دارای ماژول اتصال وب سایت به نرم افزار حسابداری یا به عبارتی سایت متصل به نرم افزار حسابداری هستیم. که قیمت ها و موجودی های کاملا به روز در سایت نمایش داده شده و پیش از صدور فاکتور نهایی، موجودی محصول با انبار اصلی نرم افزار حسابداری به صورت خودکار چک شده و امکان فروش کالای ناموجود یا با قیمت متفاوت به هیچ عنوان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید

  3. محمد زرینی گفته:

    این نرم افزار برای فروشگاه های چند شعبه که در شهرهای مختلف هستند هم کاربرد دارد؟ از کجا میتونم دمو نرم افزار را تهیه کنم؟

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      بله نرم افزار حسابداری چند شعبه بهترین گزینه برای فروشگاه‌های زنجیره ای هست که در یک شهر یا چند شهر چندین شعبه دارند.

  4. فروشگاه آفتاب شهر گفته:

    ما یک فروشگاه با دو شعبه در دو قسمت مختلف شهر هست. نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای نیاز دارم یا هایپر؟

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      در صورت عدم نیاز به تجمیع اطلاعات و داشتن انبار مشترک می توانید از نرم افزار نسخه هایپر استفاده کنید و در غیر اینصورت نیاز به تهیه نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای هست. در این حالت یکی از فروشگاه های شما نقش مرکز و شعبه دوم نقش شعبه را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید

  5. عبادی گفته:

    تفاوت این نرم افزار با نسخه هایپر مارکت چیه؟ اگر ما دوتا هایپرمارکت داشته باشیم باید از این نرم افزار بخریم یا همون نسخه هایپر؟

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      نرم افزار فروشگاه زنجیره ای برای مواردی استفاده میشه که اطلاعات کلیه شعب در واحد مرکزی مدیریت بشه. اما هایپر اطلاعات مربوط به همان مرکز فروشگاهی است

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      اگر اطلاعات شعب شما به یکدیگر مربوط است می توانید از نرم افزار حسابداری فروشگاه های زنجیره ای هوشمند استفاده کنید، در غیر اینصورت امکان استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی ( نرم افزار حسابداری بازرگانی) است استفاده کنید.

  6. فروشگاه های زنجیره ای رایان گفته:

    به جرات میتونم بگن بهترین نرم افزار فروشگاههای زنجیره ای این نرم افزار هست
    چون علاوه بر محیط کاربری آسان، آموزش خیلی خوبی هم داره و پشتیبانی همیشه اماده کمک کردن هست

    • نرم افزار حسابداری گفته:

      دوست عزیز در قسمت بلاگ سایت ما انواع آموزش در زمینه نحوه کار کردن با نرم افزار و نیازهای حسابداران را قرار داده ایم. هرچند شما در صورت مشکل در کار با نرم افزار می‌توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *